آمونیوم بای فلوراید در دیزین ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بهترین زمان برای است.فاده از مجموعه دهکده دیزین اواخر پاییز تا اواسط فصل بهار است.. با این وجود فعالیت پیست اسکی دیزین به فصل سرد محدود نمی‌شود و در فصل تابستان هم برای علاقه‌مندان به اسکی روی چمن و ورزش‌هایی چون کایت‌سواری، دوچرخه سواری کوهستانی و تیزاندازی جذاب است.. این پیست، تنها پیست اسکی در فصل تابستان است. و گردشگران زیادی در این فصل به آن مراجعه می‌کنند. بازدید از باغ گل دیزین، طبیعت زیبای کوهستان و هوای خنک آن از جذابیت‌های این منطقه در فصل تابستان است..

از خاطره‌انگیزترین تفریحات برفی و بخش جدانشدنی فصل زمستان، ساختن آدم‌برفی است.. در مجموعه دیزین سالانه جشنواره‌ای با عنوان جشنواره آدم‌برفی برگزار می‌شود و به سازنده بهترین آدم‌برفی هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.

در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.


هنگام عبور بیش از حد گاز هیدروژن فلوراید از نمک، آمونیوم فلوراید گاز را جذب می کند تا آمونیوم بای فلوراید اضافی تشکیل دهد. هنگامی که آمونیوم فلوراید حرارت داده می شود، تصعید شده که البته این یکی از ویژگی های مشترک بین نمک های آمونیوم است.. در تصعید ، این نمک به آمونیاک و فلوراید هیدروژن تجزیه می شود و این دو گاز می توانند دوباره ترکیب شده و آمونیوم فلوراید تشکیل دهند، بدین معنا که این واکنش برگشت پذیر است..

ABF یکی از موادی است. که امروزه در کارواش ها مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده برای شست و شوی چرخ اتومبیل ها کاربرد فراوانی دارد و گرد و خاک و سایر آلودگی موجود بر روی لاستیک ها را به راحتی و بدون آسیب رساندن به چرخ خودرو پاک می نماید.

به دلیل آزاد نمودن هیدروژن فلوئورید برای تمیزی انواع سطوح بطور گسترده بکار برده می شود. آمونیوم بای فلوراید با توجه به خاصیت اسیدی که دارد می تواند چربی ها و سایر ناخالصی های روی سطوح راپاک کرده و سطح صاف و سیقلی در فلزات ایجاد می کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین