EDTA 2na در شهر قدس ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.


این ماده در صنایع مختلف دیگر از جمله در صنعت تصفیه آب برای کاهش سختی آب و کاهنده یون­های منزیم و کلسیم، در صنعت نساجی برای برای جلوگیری از تغییر رنگ، در صنعت کاغذ برای بهبود روشنایی الیاف سلولوزی، در ساخت مدارهای چاپی، در صنایع آبکاری مس و همچنین در صنایع پلیمر و لاستیک سازی است.فاده می ­شود.

این ترکیب شیمیایی یک آمینو اسید پلی کربوکسیلیک جامد، بی رنگ و محلول در آب است. که به عنوان یک عامل کلات کننده قوی برای مسدود کردن یون های چند ظرفیتی مانند کلسیم عمل می کند. بنابراین، از آن در صنایع دارویی، غذایی، تصفیه آب و آرایشی است.فاده می شود. مهمترین خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده را می توان در جدول زیر خلاصه کرد:

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با است.فاده از طراحان گرافیک است.، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر قدس