EDTA 2na در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.


در صنایع داروسازی و پزشکی از ادتا برای درمان بیماری­های مختلف از جمله کم خونی، انعقاد خون، مسمومیت فلزات مانند سرب و جیوه و حذف یا کاهش یون­های کلسیم و مس از بدن بیماران بکار برده می­شود. همچنین این ماده برای افزایش ماندگاری محصولات پزشکی مانند قطرات چشمی کاربرد دارد. در صنعت دندان پزشکی نیز کاربردهایی از این ماده ذکر شده است..

مورد عمده مصرف ادتا سدیم در پاکسازی یون های فلزی موجود در محلول هاست. در صنعت نساجی ضمن گرفتن یون ها، از ایجاد ناخالصی در رنگ های سنتز شده جلوگیری کرده و مانع از تغییر رنگ آنها می­شود. در صنعت خمیر و کاغذ از عملکرد یون های فلزی به خصوص از (Mn(II خودداری کرده و با مهار آنها کاتالیز نامتناسب هیدروژن پر اکساید (که به عنوان سفید کننده فاقد کلر شناخته می­شود) را متوقف می­کند.به علل مشابه به برخی مواد غذایی افزوده می ­شود تا مدت نگهداری آنها را افزایش دهد.

در روش دوم به جای است.فاده از سیانید سدیم، از سیانید هیدروژن است.فاده می­شود و ادتا نامحلول (EDTN) ته ­نشین شده و در مرحله بعد با عمل­آوری EDTN در محلول هیدروکسید سدیم، نمک سدیم ادتا بدست می­آید. فرآیند واکنش روش دوم نیز در شکل زیر آورده شده است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین