HF اسید فلوریدریک در تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.


اسید هیدروفلوئوریک به تمام مواد حاوی سیلیس ، از جمله شیشه ، حمله می کند. باید در بطری ها و ظروف پلی اتیلن (PE) است.فاده و ذخیره شود. بطری های ذخیره سازی HF باید دارای درپوش ها و درپوش های ایمن باشند که می تواند یک مهر و موم ضد گاز برای جلوگیری از فرار گاز هیدروژن فلوراید فراهم کند. اسید هیدروفلوئوریک هرگز نباید توسط زهکشی دفع شود. خنثی سازی اولیه HF اجازه دفع تخلیه را نمی دهد ، حتی اگر pH محلول حاصل از آن باشد. خنثی سازی اسید هیدروفلوئوریک با یک ماده اولیه نمک های فلوراید فلز تولید می کند که سمی هستند. همیشه باید به عنوان زباله های خطرناک در ظروف پلاستیکی قابل جمع شدن جمع آوری شود.

همین امر باعث می گردد تا قیمت تمام شده این فرآیند ارزانتر و پایینتر از نمونه قبلی باشد  روش تولیدی را Scale up  بوده که اسید فلوئوریدریک محصول اصلی آن است. . علاوه بر حل این مشکل موفق به کنترل و مهار خوردگی این اسید در تجهیزات خویش شده است..

اسید فلئوریک جزو اسید های ضعیف دسته بندی می شود ولی قدرت خورندگی بالایی دارد و می تواند حتی شیشه را در خود حل کند. به دلیل پیوند قوی بین آنیون های فلئوراید و مولکول های سیلیکون شیشه، این اسید را در ظرف های پلاستیکی نگه داری می کنند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در تهران