HF اسید فلوریدریک در دیزین ( فروش, تولید و ساخت )

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی دیزین، برای اهالی تفریحات زمستانی نامی آشنا است.. دیزین در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز، در فاصله کیلومتری شمال کرج و کیلومتری ولایت رود قرار دارد؛ البته بخش‌هایی از مجموعه تفریحی رفاهی پیست اسکی دیزین در است.ان تهران است.. این مجموعه فرصتی مناسب برای تجدید قوا، تفریح دوستانه و خانوادگی و است.فاده از هوای پاک کوهستان را فراهم می‌کند و با امکانات رفاهی و تفریحی عالی ورزشکاران و گردشگران بسیاری را در هر فصلی از سال به سوی خود می‌کشد.

این مسیر از تهران و بدون ترافیک ساعت و نیم طی می‌شود. یک مسیر دیگر از تهران به دیزین، مسیر فشم در لشکرک است.. از اتوبان بابایی وارد جاده لشکرک شده و دوراهی قوشک را به سمت فشم بروید تا به دیزین برسید. محور شمشک به دیزین در اینجا قرار دارد و در فصل زمستان به علت سردی و برودت هوا بسته است.. همان طور که گفته شد مهم‌ترین مشخصه دیزین پیست اسکی آن می‌باشد که با وجود قدمت ‌ساله هنوز هم فدراسیون جهانی آن را تائید می‌کند. در تهران پیست‌های اسکی دیگری نیز وجود دارد اما هیچ یک به پای دیزین نمی‌رسند.

علی رشیدی فر : مسير لواسان تا چالوس معمولا باز نيست و بخش كمي از جاده آن وسط مسدود است. براي همين دقيقا بايد بدونيد كه كجاي مسير مدنظرتون هست و از كدوم طرف بايد بريد، معمولا براي عكاسي شب هم آسمان بسيار خوبي دارد ضمن اينكه در ارتفاع است.. دوستان كوهنورد هم كه هر آخر هفته مسير كلون بستك ترافيك و شلوغ است.. در طول مسير مراقب پيچ هاي شديد و دوستان ورزشكار كه در طول مسير دوچرخه سواري و پياده روي ميكنند باشيد. جايي فوق العاده براي ديدن غروب خورشيد. حتما حتما در تابستان هم لباس گرم براي عصر و شب براي خود به شكل جدي همراه داشته باشيد.


اسید هیدروفلوئوریک جزء هیدروهالیک اسیدها و به عنوان اسید ضعیف به شمار می رود. فلوران یا اسید هیدروفلوئوریک در واقع همان هیدروژن فلوراید محلول در آب می باشد. ساختار آن از مولکول های دو اتمی تشکیل شده است. که توسط پیوندهای هیدروژنی قوی به یکدیگر وصل شده اند. شماتیک ساختار هیدروفلوریک اسید در زیر نمایش داده شده است.:

در طی یک روش است.اندارد برای پالایش نفت و تحت عنوان فرآیند آلکیلاسیون، ایزوبوتان با آلکن هایی با وزن مولکولی پایین (بیشتر مخلوطی از پروپیلن و بوتیلن) و در حضور یک کاتالیزور اسیدی که از هیدروفلوئوریک اسید مشتق شده است.، آلکیله می شود. شرح عملکرد کاتالیزور به این صورت می باشد که آلکن ها را پروتونه می کند تا کربوکاتیون های واکنشی تولید کند و نهایتا ایزوبوتان را طی یک واکنش دو فازی آلکیله می کنند.

اسید هیدروفلوئوریک به تمام مواد حاوی سیلیس ، از جمله شیشه ، حمله می کند. باید در بطری ها و ظروف پلی اتیلن (PE) است.فاده و ذخیره شود. بطری های ذخیره سازی HF باید دارای درپوش ها و درپوش های ایمن باشند که می تواند یک مهر و موم ضد گاز برای جلوگیری از فرار گاز هیدروژن فلوراید فراهم کند. اسید هیدروفلوئوریک هرگز نباید توسط زهکشی دفع شود. خنثی سازی اولیه HF اجازه دفع تخلیه را نمی دهد ، حتی اگر pH محلول حاصل از آن باشد. خنثی سازی اسید هیدروفلوئوریک با یک ماده اولیه نمک های فلوراید فلز تولید می کند که سمی هستند. همیشه باید به عنوان زباله های خطرناک در ظروف پلاستیکی قابل جمع شدن جمع آوری شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین