HF اسید فلوریدریک در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


روش تولید اسید فلوئوریدریک در سایر کشورها از روش تولید اسید فسفریک تبعیت می کند که اسید فسفریک محصول اصلی بوده و اسید فلوریدریک به عنوان یکی از محصولات جانبی آن است.حصال می گردد ولی با توجه به عدم وجود خاک فسفات مرغوب در کشور و هزینه بالای راه اندازی خط تولید اسید فسفریک ( بیش از میلیارد ریال) اسید فلوریدریک را مستقیما از خاک فلورین که در کشور ایران به وفور و با کیفیت بالا یافت می شود است.حصال نمایند. همین امر باعث می گردد تا قیمت تمام شده این فرآیند ارزانتر و پایین تر از نمونه های قبلی باشد.

اسید هیدرو فلوئوریدریک یا هیدروفلوریک اسید خورنده و سمی می باشد. بنابراین هنگام کار، توجه به MSDS اسید فلوریدریک بسیار مهم می باشد و باید از تجهیزات ایمنی به ویژه دستکش و عینک ایمنی است.فاده شود. در نتیجه به نکات قابل توجه در این مورد (اسید فلوریدریک MSDS) توجه کنید:

همین امر باعث می گردد تا قیمت تمام شده این فرآیند ارزانتر و پایینتر از نمونه قبلی باشد  روش تولیدی را Scale up  بوده که اسید فلوئوریدریک محصول اصلی آن است. . علاوه بر حل این مشکل موفق به کنترل و مهار خوردگی این اسید در تجهیزات خویش شده است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه