HF اسید فلوریدریک در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


در طی یک روش است.اندارد برای پالایش نفت و تحت عنوان فرآیند آلکیلاسیون، ایزوبوتان با آلکن هایی با وزن مولکولی پایین (بیشتر مخلوطی از پروپیلن و بوتیلن) و در حضور یک کاتالیزور اسیدی که از هیدروفلوئوریک اسید مشتق شده است.، آلکیله می شود. شرح عملکرد کاتالیزور به این صورت می باشد که آلکن ها را پروتونه می کند تا کربوکاتیون های واکنشی تولید کند و نهایتا ایزوبوتان را طی یک واکنش دو فازی آلکیله می کنند.

شرح این واکنش بدین صورت می باشد که ابتدا سنگ معدن را است.خراج و ناخالصی ها را حذف می کنند تا فلورسپار باقی مانده حاوی حداقل درصد فلوراید کلسیم باشد. سپس این فلورسپار گرید اسیدی را از طریق کشتی، جاده یا راه آهن به کارخانه های تولید اسید هیدروفلوئوریک منتقل می کنند. بدین ترتیب کلسیم فلوراید یا فلوئوریت معدنی (CaF

در غلظت های پایین ، اگر به سرعت به دنبال درمان قطعی نباشیم ، مرگ همچنان می تواند رخ دهد. HF در عملکرد عصب اختلال ایجاد می کند ، بنابراین سوختگی ناشی از غلظت های پایین ممکن است. در ابتدا دردناک نباشد. قرار گرفتن تصادفی در معرض  این اسید می تواند ساعتها یا حتی روزها مورد توجه قرار نگیرد و باعث به تعویق افتادن درمان و افزایش میزان و شدت آسیب شود. این بسیار خطرناک است. ، زیرا ممکن است. قربانیان تشخیص ندهند که زخمی شده اند. اگر خسارت زیادی قبل از اقدام به درمان وارد شود ، ممکن است. در اثر هیپوکلسمی یا هیپومنیزمی همراه باشد. و در انتها منجر به مرگ شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه