آمونیوم پرسولفات در دماوند ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..

قله زیبای دماوند از شهر‌های تهران، قم و ورامین قابل رویت است.؛ اما بهتر است. برای صعود به آن باید به تهران یا شهر دماوند سفر کنید. مسیر های اصلی صعود به قله در چهار جبهه مشخص می‌شوند. هر چند که اغلب مسیرها دارای جان پناه هستند، اما بهتر است. حتما گروهی راه بلد را برای کوهنوردی انتخاب کنید. جبهه‌ جنوبی که از سمت جنوب شرقی کوه دماوند آغاز می‌شود رایج‌ترین مسیر صعود است.. آبشار یخی دماوند در مسیر این جبهه قرار دارد. امروزه  جان‌پناه برای کوهنوردان در مسیرهای مختلف صعود به قله ساخته شده که در تعدادی از آن‌ها امکان اقامت شبانه وجود دارد. همچنین می‌توانید در این قرارگاه‌ها راهنمای صعود به قله را نیز دریافت کنید.


نگهداری از آمونیوم پرسولفات بایستی جدا و دور از مواد با قابلیت اشتعال و یا قابل احتراق، ترکیبات آلی و همچنین زنگ زدگی و سایر مواد احیا کننده صورت گیرد. برای جلوگیری از تجزیه این ترکیب و ایجاد و بروز انفجار باید از ترکیب آن جلوگیری به عمل آید. این ترکیب غیر قابل اشتعال است. اما می تواند اکسیژن که یکی از ارکان مثلث آتش است. را آزاد کند. بنابراین می تواند نقشی تشدید کننده در احتراق دارا باشد. محیط ذخیره سازی و انبار این ترکیب بایستی خشک و تمیز و دارای هوایی با تهویه مناسب باشد. همچنین باید از آتش، گرما و نور مستقیم خورشید به دور باشد. بسته بندی آن نیز باید مهر و موم گردد و دارای برچسب های واضح و سالم که اطلاعاتی از جمله مشخصات و نکات ایمنی نگهداری و کار با این محصول باشد.

آمونیوم پرسولفات (Ammonium persulfate) ترکیبی است. غیر آلی و سفید رنگ که در آب به مقدار زیاد حل می گردد. حلالیت آن در آب گرم افزایش خواهد یافت و محلول آن با افزایش دما خاصیت خورندگی پیدا می کند. آمونیوم پرسولفات یک اکسید کننده قوی نیز می باشد که با نام آمونیوم دی پروکسی سولفات نیز آن را می شناسند. در علم شیمی شاخه پلیمر، به عنوان ماده پاک کننده و سفید کننده از آن بهره می برند. این ماده ممکن است. در حالت محلول به سولفات هیدروژن آمونیوم و پراکسید هیدروژن هیدرولیز شود. این محصول همچنین به تنهایی باعث سوزاندن نمی شود اما ممکن است. به صورت خود به خودی سبب سوزاندن و احتراق سایر مواد آلی که یا آن در ارتباط هستند، شود.

مصرف و کاربرد اولیه سولفات به عنوان کود کشاورزی برای خاک های قلیایی است.. یون آمونیوم در خاک آزاد شده و مقدار محدودی اسید تولید می کند. کاهش میزان Ph خاک، موجب تامین نیتروژن مورد نیاز برای رشد گیاه می شود. مهم ترین مشکل است.فاده از 



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند