آمونیوم پرسولفات در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


آمونیوم پرسولفات یک ماده صنعتی و کاربردی است. که به صورت پودر بلوری شکل در بازار به فروش می رسد، از این ماده در آزمایشگاه ها و صنایع مختلف به وفور است.فاده می شود و در صورتی که نکات ایمنی را رعایت نکنید احتمال خطر انفجار و اشتعال را بیشتر خواهید کرد.

نکته قابل توجه در رابطه با آمونیوم پرسولفات این است. که در صورت قرارگیری در معرض حرارت و گرما برای تجزیه شدن، گازهایی سمی نظیر اکسید گوگرد، اکسید نیتروژن و آمونیاک آزاد می کند. این ماده در دمای درجه سانتی گراد تجزیه می شود. همچنین قدرت جذب رطوبت بالایی داشته و آن را به راحتی به خود جذب می کند.

پروکسی دی سولفات یا آمونیوم پرسولفات یک ترکیب معدنی یا نمک بی رنگ (سفید رنگ) و بدون بو است. که در آب بسیار محلول می باشد. این ماده یک اکسید کننده قوی است. که به عنوان یک ماده تمیز کننده و سفید کننده مورد است.فاده قرار می گیرد. سنتز آمونیوم پرسولفات همچون سایر پراکسید سولفات ها و طی فرایند الکترولیتی انجام می پذیرد. هایپر صنعت فامکو تامین کننده این ماده از معتبرترین تولید کننده پرسولفات آمونیوم و نماینده فروش انواع پرسولفات آمونیوم وارداتی از جمله آمونیوم پرسولفات مرک، آمونیوم پرسولفات چین و آمونیوم پرسولفات ترکیه می باشد. برای دریافت مشاوره جهت خرید آمونیوم پرسولفات با خلوص درصد و همچنین اطلاع از دیتاشیت و بروزترین قیمت آمونیوم پرسولفات صنعتی می توانید با کارشناسان بخش فروش مواد شیمیایی هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه