آمونیوم پرسولفات در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.


سلام بر شما و ممنون از حضورتون برخورد پرسولفات آمونیوم با پوست دست در حالت جامد و خشک مشکلی ایجاد نمیکند اما بهتر است. بلافاصله با آب سرد شسته بشه چون در صورت وجود رطوبت در پوست باعث ایجاد حساسیت و خارش میشه. در حالت محلول هم که خاصیت اکسید کنندگی دارد.

همانند سایر مواد شیمیایی، رعایت نکات ایمنی در مورد آمونیوم پرسولفات نیز اهمیت دارد. گرد و غبار پودر این محصول برای چشم، بینی، گلو، ریه و پوست می تواند تحریک کننده باشد. قرار گیری طولانی مدت در معرض این گرد و غبار می تواند باعث بروز و خودنمایی مشکلات تنفسی شود. نمک های پرسولفات یکی از دلایل عمده بروز یکی از مشکلات تنفسی به نام آسم بخصوص در زنان هستند. قرارگیری در معرض آمونیوم پرسولفات به صورت مداوم می تواند باعث بروز علائمی شبه آسم در افرادی شود که در صنعت آرایشگری فعالیت دارند. افرادی که بدن آنها نسبت به این ترکیب واکنش های آلرژیک نشان می دهند می توان گفت که به سایر پرسولفات های موجود مانند پرسولفات پتاسیم نیز حساس هستند. بعلاوه این محصول حساس باید در دمای بین الی درجه سانتیگرادی نگهداری شود.

این ترکیب در دمای درجه سانتیگراد تجزیه می شود و از هم خواهد پاشید. در هنگام مواجهه با میزان حرارت زیاد، می تواند اکسیژن را تجزیه کند و با گرم شدن می تواند اکسید های نیتروژن سمی، اکسید های گوگرد و بخار های آمونیاک را ایجاد نماید. این ماده به شکل گسترده در تولید فلزات، منسوجات، سلفون، لاستیک، کاغذ های چسب، انواع غذا ها، صابون، مواد شوینده و سفید کننده های موی سر است.فاده می شوند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین