استرانسیم در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Strontium-1
Strontium-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


شرکت نمک های است.رانسیم و باریم آسیا (ABASSCO) در این مدت دو خط فراوری را بر روی معادن است.ان سمنان و شهرستان سرخه احداث کرده است. و فراوری کربنات است.رانسیم با خلوص بالا  را در دستور کار خود قرار داده است.. کشور چین نیز در یک سرمایه گذاری مشترک در حال احداث یک خط فراوری در است.ان کهگیلویه و بویر احمد و معادن شهرستان بهمئی است.. همچنین شرکت صنایع پیشرفته رضوی و پارک علم و فناوری است.ان قم نیز طی یک سال گذشته سرمایه‌گذاری هایی جهت فراوری سلستین و تولید کربنات است.رانسیم انجام داده اند.

سولفات است.رانسيم به تنهايي مصرف چنداني نداشته، و تنها مقداري در گل حفاري و در فرم عيار بالاي آن در تصفيه الکتريکي روي مصرف مي‌شود. از ديگر مصارف است.رانسیم: در شکل اکسيد است.رانسيم در ساخت لعاب چينيهاي الکتريکي که خود باعث جلوگيري از آبله‌گون شدن و سوراخ شدن لعاب چيني شده و همچنين در توليد صابونها، گريسها، ابريشمهاي مصنوعي و تصفيه شکر، برميد است.رانسيم به عنوان آرام بخش در ساخت دارو، کلريد است.رانسيم در ساخت خمير دندانهاي بي حس کننده، نيترات است.رانسيم در ساخت وسايل آتش زا، پرکلرات است.رانسيم در سوخت راکتها، فلورايد است.رانسيم در ساخت سوپر هاديها، فسفات است.رانسيم در ساخت لامپهاي فلورسانس و تيتانات، است.انات و زيرکونات است.رانسيم به عنوان دي الکتريک سراميکي در خازنها کاربرد داشته، و براي توليد بسياري از ترکيبات است.رانسيم از کربنات است.رانسيم به عنوان ماده فعال پايه است.فاده مي‌شود.

یکی از ایزوتوپ های است.رانسیم رادیواکتیو است.. این ایزوتوپ احتمالاً به طور طبیعی در محیط وجود ندارد و در نتیجه فعالیت های انسانی، مانند آزمایش بمب هسته ای و نشت منابع ذخیره شده رادیواکتیو به محیط زیست انسان و حیوان راه می یابند. تنها راه کاهش غلظت این ایزوتوپ از طریق تجزیه رادیواکتیو به زیرکونیوم پایدار است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه