اسید استیک در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Acetic acid-1
Acetic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;


اسید است.یک می تواند به کاهش خوردگی و تجمع فلز در کاربردهای چاه های نفت و گاز کمک کند. مهندسان به دلیل اینکه این ماده در تحریک چاه های روغن برای بهبود جریان و افزایش تولید نفت و گاز موثر است.، رغبت زیادی به خرید است.یک اسید دارند.

اسید است.یک را به عنوان یک ماده قدیمی در علم پزشکی مورد است.فاده قرار می دهند. این ماده می توان به عنوان یک ضدعفونی کننده در علم پزشکی مورد بهره برداری قرار گیرد. در زمان عفونت های گوش خارجی از اسید است.یک به منظور مهار رشد باکتری ها است.فاده می شود. هم چنین دیگر کاربرد اسید است.یک در پزشکی را می توان در نابودی سلول های سرطانی عنوان نمود. این اسید می تواند به صورت انتخابی سلول های سرطانی را نابود کرده و در مهار این بیماری به ویژه سرطان دهانه رحم و معده نقش موثری دارد. با است.فاده از این اسید است.یک، ترکیباتی نظیر آسپیرین و هم چنین است.ون تولید می شود. کاربرد اسید است.یک در پزشکی گسترده و عدیده بوده و با پیشرفت این دانش، افزایش هم پیدا می کند. زیرا این اسید طبیعی ضد باکتری می تواند در مهار و درمان بسیاری از بیماری های عفونی موثر باشد.

اسید است.یک جزء اصلی سرکه است. که سرکه حاوی تا درصد از این اسید می باشد. کاربرد اسید است.یک به عنوان ماده نگهدارنده مواد غذایی و افزودنی مواد غذایی در صنایع غذایی می باشد. از این ترکیب شیمیایی برای تولید و ساخت رنگ و جوهر به جهت چاپ پارچه و نیز مواد شیمیایی کاربردی در عکاسی بهره می برند. همچنین از این اسید در تهیه انواع آفت کش ها، مواد دارویی و لاستیک و پلاستیک است.فاده می شود. بعلاوه در برخی از محصولات ضد عفونی کننده و پاک کننده خانگی نیز برای حذف رسوب آهک نیز از این محصول است.فاده می شود. برای مثال کاربرد اسید است.یک در از بین بردن رسوب کتری یکی از این عملکرد ها در محیط خانه می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد