کربن اکتیو خوراکی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


یکی از متداول ترین کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی است.فاده از ان برای خالص سازی و رنگزدایی شربت نیشکر پیش از کریستالیزه شدن است. تا شکرهای گرانوله شده و سفید رنگ به وجود آید. همچنین از آن برای تولید شکر از نیشکر برای جذب رنگدانه های گیاهی مورد است.فاده قرار می گیرد.

در پروسه تولید روغن های خوراکی مواد مضر زیادی وجود دارند که به شیوه های مختلفی حذف میشوند. از جمله این ترکیبات می توان به PAH اشاره نمود که سمی و بسیار خطرناک است.. کربن فعال های پودری قادرند این ترکیبات را حذف نموده و منجر به بهبود کیفیت روغن شوند.

کربن اکتیو یا کربن فعال خوراکی یکی از مهم ترین مواد مورد است.فاده در صنایع تصفیه و جداسازی ناخالصی های گاز ها و مایعات می باشد. این ماده که از نوع لوله ای و است.وانه ای آن موجود می باشد، می تواند کمک زیادی در حذف ناخالصی های گلاب تولید شده در دستگاه های گلابگیری و عرق گیری داشته باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد