اسید سولفوریک در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


به منظور رقیق کردن اسید سولفوریک غلیظ و تهیه اسید با غلظت دلخواه، ابتدا مقدار اسید سولفوریک و آب مقطر را محاسبه کرده، سپس به منظور به حجم رساندن از ظروف آزمایشگاهی همچون بالن است.فاده می کنیم. به این صورت که ابتدا بالن را از مقداری آب مقطر پر کرده و روی است.یرر می گذاریم تا حین اضافه کردن اسید سولفوریک به بالن، محلول یکنواخت شده و از تجمع اسید در انتهای ظرف و داغ کردن آن جلوگیری کند.

سلام و خسته نباشید. با تشکر از محصولات خوبی که ارائه می کنید. از این اسید سولفوریک تهیه کردم و واقعا رضایت داشتم. کیفیت بسته بندی و خود اسید عالی بود. به خاطر شرایط کارگاه به اسید سولفوریک غلیظ تو حجم بالا احتیاج داریم که خواستم بدونم امکان تهیه اش رو از شما داریم؟ بیشتر فروشگاه ها یا با کیفیت خوب عرضه نمی کنند یا حجم بالا کار نمی کنن. اگر برای خرید عمده اقدام کنیم، تخفیف بهمون تعلق می گیره؟ خرید عمده اسید غلیظ از چه مقداری بیش تر به حساب میاد و چقدر طول می کشه که سفارش آماده بشه؟

اسید سولفوریک به علت خاصیت اسیدی بالایی که دارد، به عنوان نوعی چربی زدا در شوینده ها مورد بهره برداری قرار می گیرد. کاربرد اسید سولفوریک در شوینده ها از آن حیث است. که می تواند چربی و مواد آلوده را در خود حل ساخته و به همین دلیل در شوینده های خانگی شاهد است.فاده از آن هستیم. این ماده قابلیت هیدرولیز بسیار بالایی دارد و به عنوان یک اسید قوی می تواند در از بین بردن لیپیدها، چربی و به ویژه موادی که به سطوح چسبیده و جدا نمی شوند، موثر باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه