اسید سیتریک در تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.


اسید سیتریک به عنوان اسید آلی ضعیفی شناخته شده است. که به طور طبیعی در میوه های از نوع مرکبات وجود دارد . به دلیل خاصیت هایی که این اسید دارد در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی برای آن تعریف شده است.. بیشترین کاربرد را در صنایع غذایی به خود اختصاص داده است. که به منظور ایجاد طعم ترش در محصولاتی مانند مربا و نوشیدنی و ... و نیز به عنوان نگهدارنده جهت جلوگیری از رشد قارچ ها و افزایش ماندگاری آنها است.فاده می شود.

حدودا گرم اسید سیتریک را با لیتر آب با است.فاده از قاشق غیر فلزی بهم بزنید  تا خوب محلول شود سپس از کاغذ صافی به آرامی عبور دهید و در یک ظرف پلاستیکی در جای خنک و تاریک نگهداری کنید. در صورت نگهداری درست این محلول را تا دو سال می توان است.فاده کرد.

اسید سیتریک که با نام جوهر لیمو نیز شناخته می شود، در قرن هشتم توسط جابربن حیان که از دانشمندان نامدار ایرانی است.، کشف و شناخته شد. تولید اسید سیتریک صنعتی قرن ها بعد و توسط دانشمندان غربی صورت گرفت، زیرا نیاز به این ماده بسیار زیاد بود و است.خراج آن از مرکبات که به طور طبیعی حاوی این ماده هستند، به صرفه نبود. اسید سیتریک صنعتی در سال توسط جیمز کوری دانشمند آمریکایی و از طریق نوعی قارچ تولید شد تا بتوان از آن برای مصارف مختلف بهره جست. بعد از این کشف،  شرکت های بزرگ داروسازی و شیمی نظیر فایزر موفق شدند با است.فاده از اطلاعات این دانشمند، اسید سیتریک صنعتی را به تولید انبوه رسانده و مورد بهره برداری قرار دهند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در تهران