اسید سیتریک در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


جوهر لیمو در میوه‌ ها و سبزیجات وجود داشته ولی میزان آن در مرکبات متغیر است.. سیتریک اسید ابتدا در سال ۸ توسط یک دانشمند سوئدی به نام کارل ویلهلم از لیمو ترش بدست آمد. سپس بعد از چندین سال فرآیند صنعتی شدن آن در سال ۸ در صنایع مرکبات ایتالیا انجام شد. بعد از آن ترکیب کلسیم سیترات از آبمیوه را توسط آهک (هیدروکسید کلسیم) انجام داده و سیتریک اسید را از کلسیم سیترات به وسیله اسید سولفوریک رقیق حاصل کردند. در سال ، کارل وهمر (Carl Wehmer) حضور سیتریک اسید را به عنوان محصول جانبی اگزالات کلسیم تولید شده، توسط کشت پنیسیلیوم گلوکوم مشاهده کرد. امروزه روش های نوینی برای سنتز اسید سیتریک به وجود آمده که با کمک ابزارهای شیمیایی توسعه پیدا کرده اند.

اسید سیتریک یک ماده خوراکی است. که نسبت به سایر اسید های خوراکی اندکی قدرت بالاتری دارد. همین مساله باعث شده تا کاربرد اصلی آن به شکل افزودنی و نگهدارنده باشد. نامی که برای این ماده در قالب خوراکی برگزیده شده است.، اسید سیتریک e می باشد. بزرگترین کاربرد اسید سیتریک e در آشپزی و به کارگیری به عنوان یک طعم دهنده و حفظ کننده رنگ غذا می باشد. بنابراین نوع خوراکی این فرآورده که در آشپزی مورد است.فاده قرار می گیرد را با نام اسید سیتریک e می خوانند که ممکن است. در بسته بندی مواد غذایی با آن مواجه شوید.

مقدار است.فاده از این ماده را در رسپی های غذایی برابر سیتریک در نظر بگیرید.دلیل این امر این است. که سرکه اسید بسیار ضعیف تری نسبت به اسید سیتریک است. ، بنابراین برای به دست آوردن همان اثر به مقدار بیشتری نیاز دارید. برای جبران سرکه اضافی ، باید سایر مایعات موجود در دستور غذا را کاهش دهید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه