اسید سیتریک در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش, تولید و ساخت )

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..


مرکبات حاوی این ماده به صورت طبیعی هستند و به طور کلی بی خطر شناخته می شوند. با این حال، نوع مصنوعی آن به غذاها، مکمل ها، داروها و محصولات پاک کننده اضافه می شود، یک نسخه مصنوعی به نام MCA است.. در تعداد کمی از افراد، باقیمانده‌های کپک از فرآیند تولید می‌توانند باعث واکنش‌های آلرژیک و واکنش‌های التهابی قابل توجه با علائمی مانند دردهای عضلانی، درد مفاصل و مشکلات گوارشی شوند.

امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های مدرنی به وجود آمده است. که طرز تهیه اسید سیتریک را ساده تر می سازد. یکی از این روش ها است.فاده از قارچی به نام نایجر است. که در کنار کاه قرار داده شده و در شرایط دمایی و محیطی خاص تولید اسید سیتریک به واسطه آن صورت می گیرد. امروزه طرز تهیه اسید سیتریک به این شیوه مرسوم نیست و تنها درصد از کل این ماده به روش تخمیر قارچ نایجر ایجاد می شود. طرز تهیه اسید سیتریک به واسطه شیوه تخمیر مایع مرسوم تر بوده و امروزه در بسیاری از نواحی پیشرفته دنیا از آن بهره گرفته می شود. در این روش قارچ نایجر در محیطی مایع تلقیح می شود و پس از گذشت ساعت می توان نسبت به برداشت اسید سیتریک اقدام نمود. شیوه های متعدد دیگری نیز برای تولید اسید سیتریک وجود دارد که به علت کیفیت پایین و زمان بر بودن امروزه در سطح کلان مورد بهره برداری قرار نمی گیرد.

همانطور که گفته شد سیتریک اسید یک اسید قوی با درصد خلوص بالا در حدود تا درصد می باشد. جهت تعیین درصد خلوص اسید سیتریک و تشخیص ناخالصی هایی همچون هیدروکلریک اسید، سولفوریک اسید، فرمیک اسید و سولفوروس اسید، آزمایش های مختلفی انجام می گیرد گه نتایج آن ها میزان نهایی درصد خلوص اسید سیتریک را مشخص می کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی