اسید سیتریک در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قلعه ایرج (یا قلعه گبری)، با ارتفاع ۵ فوت و مساحتی بالغ بر هکتار ساخته شده و از آنجایی‌که این قلعه را منتسب به ایرج فرزند فریدون، یکی از چهره‌های اساطیری شاهنامه می‌دانند، این نام را برای آن برگزیده‌اند. باستان‌شناسان زیادی مثل ژان دیولافوا و کلایس بر روی این قلعه تحقیق کرده‌اند و ادعا کرده‌اند این قلعه با هیچ اثر خشتی دنیا قابل مقایسه نیست‌. برخی نیز این قلعه را همان دژ وارنا می‌دانند که در بخش «وندیداد» در کتاب زرتشتیان آمده است.‌. گفتنی است. که نام این قلعه به‌عنوان یکی از زیباترین وباشکوه‌ترین قلعه‌های ایران و جهان در سال در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.‌.

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.


• یکی از موارد مصرفی که شاید کمتر شنیده باشید است.فاده از اسید سیتریک به عنوان عامل تمیزکننده و ضدچروک در شوینده های مختلف است.. از آنجا که سیترات در طبیعت به راحتی تجزیه می شود، آن را جایگزین مناسبی برای فسفات موجود در انواع پاک کننده ها مانند پودرها، پاک کننده سطوح و حتی محلول های ظرفشویی و لباسشویی معرفی کرده اند.

اسید سیتریک جوین تولید کننده اسید سیتریک خشک و آبدا در ایران با ظرفیت تولید تن سیتریک اسید در سال می باشد. اسید سیتریک جوین دارنده دارای است.اندارد BP انگلستان (بریتیش فارماکوپه) می باشد که هر سال مورد بازرسی قرا می گیرد، اعتبار جهانی داد و در موررد قبول کلیه کشور ها می باشد. هر ساله مقادیر زیادی از اسید سیتریک تولید شده توسط شرکت کشت و صنعت جوین به کشور های مختلف جهان صادر می شود.

همچنین در پروسه کاشت تا برداشت محصول مجبور به است.فاده از انواع کودهای شیمیایی می باشد که معایب زیادی از جمله پر شدن عمق خاک با کودهای شیمیایی که تاثیرات مخربی بر خاک و محصول نهایی دارد، هم اینکه محصول تولید شده به دلیل تاثیر کودهای شیمیایی متعدد از نظر کیفیت غذایی در حد مطلوبی نخواهد بود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین