اسید فسفریک در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


هنیگ برند کیمیاگر آلمانی در سال فسفر را کشف کرد. او توانست بقایای ادرار را روی کوره گرم کند تا جایی که رنگ آن قرمز شود. او مایع را در یک شیشه ریخته و روی آن را پوشاند، سپس این ماده به رنگ سبز تبدیل شد. ماده به دست آمده فسفر بود كه به یونانی به معنی (نوربر) است.. او محصول خود را مخفی نگه داشت و از آن برای تولید طلا است.فاده کرد که این موضوع از فواید و مضرات اسید است.. فسفر همچنین می تواند ماده ای محرک باشد.

پس از تحویل اسید فسفریک صنعتی از شرکت کیمیا تجارت تات، آنرا بر طبق اصول زیر انبار کنید. محل نگهداری آن، بایستی خشک و خنک، به دور از تابش مستقیم نور خورشید و مجاورت با مواد قابل اشتعال باشد. پیشنهاد می شود که تا قبل از مصرف محلول، آن را از بسته بندی شرکت تولیدی خارج نکنید و همچنین در بازه های زمانی معین بسته بندی ها را از نظر وجود نشتی به طور مرتب چک کنید.

در کشور ما از اثر اسید سولفوریک بر کانی ها، اسید فسفر حاصل می شود. فسفر و آرسنیک در (گروه ۵) جدول تناوبی هستند و در کانی های مختلف نیز وجود دارند ولی درصد خلوص آنها مختلف است.. تولید اسید فسفریک به روش احتراق فسفر خالص راه حلی مناسب ولی گران قیمت است.. فلوئور نیز دارای سمیت بوده و جزو کانی‌ های آپاتیت به شمار می رود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه