اسید فسفریک در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


این محصول که گاه آن را بصورت فسفوریک اسید یا اسید فسفوریک نیز نگارش می کنند، با نام هایی نظیر اسید فسفریک، فسفریک اسید و ارتو فسفریک اسید نیز شناخته می شود. اسید فسفریک به دلیل ویژگی های خاصی که دارد و همچنین به علت وجود عنصر فسفر در ساختار خود، عمدتا برای تولید کودهای کشاورزی به منظور بهبود وضعیت خاک و افزایش کیفیت محصولات زراعی کاربرد دارد.

خیر. برخلاف سولفوریک اسید، که یک محصول قابل اشتعال است.، اسید فسفریک صنعتی اینگونه نیست و قابلیت اشتعال زایی ندارد. البته این مورد باعث نشود که ما از قرار دادن تجهیزات اطفای حریق چشم پوشی نماییم. چرا که در هر شرایطی، ایمنی بایستی مد نظر قرار بگیرد.

اسید فسفریک صنعتی درصد (Phosphoric acid) ترکیبی غلیظ و فاقد رنگ و بو است. که علاوه بر غیرفراری، در دمای محیط غیرفعال نیز می باشد. ترکیب خالص آن به فرم جامد و بی رنگ است.. علاوه بر ویژگی هایی که ذکر شد، این اسید سمی و اشتعال پذیر نیست. این اسید در صورت مواجهه با آلدهیدها، الکلها، کتونها، فنولها، است.رها و نیز سولفیدها تجزیه می شود و می تواند بخارات سمی را آزاد کند. همانطور که توضیحات این محصول آمده، در آزمایشگاه های شیمی آن را با خلوص درصد تولید می کنند. ایبد فسفریک دارای دو نوع صنعتی و خوراکی می باشد که آن را در گالن های مخصوص به مشتریان آنها عرضه می کنند. این اسید یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین مواد شیمیایی در سطح جهانی است.. بطوریکه در میان اسیدها در جایگاه دوم و پس از سولفوریک اسید قرار دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان