اسیدسولفامیک در تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.


استفاده از این ماده در صنایع تولید کاغذ به منظور جلوگیری از تخریب و تجزیه خمیر کاغذ در دماهای بالا میباشد و میتواند سفیدسازی  کاغذ را در دمای بالا و pH پایین تر بدون کاهش قوام خمیر صورت پذیرد. این ماده به عنوان عامل جلوگیری کننده از گسستگی در دماهای مختلف در فرایند تولید کاغذ است.فاده می شود. این ماده هم چنین سبب می شود فرایند بلیچینگ در دماهای بالاتر و pH های پایین به درستی انجام شود.

اسید سولفامیک در واکنش با کلر آب تشکیل mono-N-chlorosulfamate با فرمول HClNSO را می دهد که خواص ضد میکروبی بالایی دارد. این ماده به عنوان عامل تثبیت کننده کلر هنگام واکنش با هیپوکلریت HOCl  یا NaOCl به آسانی ارگانوکلرآمیدهای پایدار تبدیل می شود که در داروهای تقویت کننده ضد میکروبی، است.خر ها و بویلر ها بسیار موثر است..

سولفامیک اسید ساختار چهاروجهی دارد و از ساده ترین اسیدهای سولفامیک است.. این ماده از یک اتم گوگرد منفرد تشکیل شده است. که به طور کووالانسی توسط پیوندهای منفرد به گروه های هیدروکسید و آمینه و توسط پیوندهای دوگانه به دو اتم اکسیژن متصل شده است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در تهران