اسیدسولفامیک در دماوند ( فروش, تولید و ساخت )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:


سولفامیک اسید  به دلیل پایداری، میزان سمیت پایین و قدرت رسوب زدایی بالا توانسته است. در مقایسه با هیدروکلریدریک اسید بهتر عمل کرده و جایگزین مناسبی برای این  ماده باشد. این ماده هنگام رسوب زدایی نمک های محلول آهن و کلسیم را تشکیل می دهد.

این ماده به عنوان عامل جرم زدا در بسیاری از صنایع مورد است.فاده قرار میگیرد .سولفامیک اسید به عنوان ماده تمیز کننده اسیدی ، گاهی خالص یا به عنوان جزئی از مخلوط اختصاصی، معمولاً برای فلزات و سرامیک ها است.فاده می شود. این ماده اغلب برای از بین بردن زنگ زدگی و آهک، جایگزین اسید کلریدریک فرار و تحریک کننده می شود که ارزان تر است..

مهم ترین مزیت این ماده، ماندگاری بسیار بالای آن است.. همچنین اسید سولفامیک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد، این ماده با کاهش زمان، بهره وری را افزایش می دهد. این اسید توانایی محافظت از فلزات و همچنین سطح تجهیزات را داراست و می تواند طول عمر آن ها را افزایش دهد. بنابراین در روند کلی تولیدات نیز موثر است.. حمل و نقل این ماده به راحتی انجام می شود. از فرم جامد اسید سولفامیک می توان به طور مستقیم در سیستم ها است.فاده کرد. اگر این ماده با دوز بالا مصرف شود، خوردگی ایجاد نمی کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند