اسیدسولفامیک در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


این ماده در دماهای بالاتر از دمای اتاق ، این ماده هیدرولیز می شود و در مقایسه با محلول با درصد مشابهی از اسید هیدروکلریک میزان خورندگی کمتری دارد. سولفامیک اسید به عنوان یک اسید قوی  (pKa = .) شناخته میشود  و به طور کامل در یک محلول آبی تفکیک می شود. pH در نقطه هم ارزی با تفکیک آب تعیین می شود.

محلول آبی اسید سولفامیک ناپایدار بوده و به آرامی هیدرولیز می شود تا به بی سولفات آمونیوم، که به صورت جامد کریستالی است.، تبدیل می گردد. پس از گرم کردن، سولفامیک اسید با الکل واکنش نشان می دهد. نمک آمونیوم محصول حاصل از این واکنش در حضور کاتالیزور (مانند اوره) می باشد.

تولید سولفامیک اسید با است.فاده از ترکیبات اوره با مخلوطی از تری اکسید گوگرد و اسید سولفوریک به صورت صنعتی صورت می پذیرد. این ماده در دو مرحله تولید می شود. محلول آبی سولفامیک اسید ناپایدار بوده و به آرامی هیدرولیز شده تا به بی سولفات آمونیوم، که به صورت جامد کریستالی است.، تبدیل گردد. پس از گرم کردن این اسید با الکل واکنش نشان می دهد. بازگرداندن سولفامیک اسید با



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه