اسیدسولفامیک در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.


سولفامیک اسید  به دلیل پایداری، میزان سمیت پایین و قدرت رسوب زدایی بالا توانسته است. در مقایسه با هیدروکلریدریک اسید بهتر عمل کرده و جایگزین مناسبی برای این  ماده باشد. این ماده هنگام رسوب زدایی نمک های محلول آهن و کلسیم را تشکیل می دهد.

اسید سولفامیک Sulfamic acid یک جامد کریستالی سفید رنگ و از انواع اسیدهای قوی می باشد. فرمول شیمیایی این ماده HNSO و عمده کاربرد آن برای رسوب زدایی است.. این ماده نوعی اسید قوی و بی خطر است. برای این منظور برای مصارف تمیزکاری و رسوب زدایی، سطوح فلزی و سرامیکی است.فاده می شود. این اسید قابل انحلال در آب، فرمامید و میزان حلالیت پایین در متانول، است.ون و اتر دارد. این ماده پایداری بالایی دارد ولی در دمای بالا به سرعت هیدرولیز می شود. پترو کیمیا به عنوان وارد کننده اسید سولفامیک آماده ارائه خدمات واردات مواد شیمیایی چینی به صورت پروفرمایی به مشتریان گرامی می باشد.

این ماده در دماهای بالاتر از دمای اتاق ، این ماده هیدرولیز می شود و در مقایسه با محلول با درصد مشابهی از اسید هیدروکلریک میزان خورندگی کمتری دارد. سولفامیک اسید به عنوان یک اسید قوی  (pKa = .) شناخته میشود  و به طور کامل در یک محلول آبی تفکیک می شود. pH در نقطه هم ارزی با تفکیک آب تعیین می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین