اسیدفسفرو در تهران ( فروش, تولید و ساخت )

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.

استان تهران با بیش از میلیون نفر جمعیت، ٫۵ درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است. از این میزان، ٬۵٬ نفر در مناطق شهری و ٬٬ نفر در مناطق روستاییِ آن ساکن هستند. ٫ درصد از جمعیت شهری است.ان تهران در شهر تهران و مابقی در شهر دیگر است.ان ساکنند. رشد جمعیت شهر تهران ٫ درصد است. که در مقایسه با دههٔ قبل اندکی افزایش یافته‌است. در میان شهرهای است.ان تهران، شهریار با ٫۸ درصد رشد سالیانه، در مقام نخست رشد قرار دارد و ملارد با درصد، پاکدشت با ٫ درصد و صفادشت با ۸٫۸ درصد رشد سالانه جمعیت در مقام‌های بعدی قرار دارند.

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.


روش مرطوب متداول ترين روش توليد اسيد فسفريک به شمار می رود. اسيد توليدی در فرآيند تَر مستقيماً از سنگ معدن تهيه می گردد و معمولاً در حجم زياد و با هزينه زياد و درجه خلوص نه چندان بالا توليد می شود. اين نوع اسيد عمدتاً برای توليد كودهای شيميايی فسفاته به كار می رود. در صورتی كه اين اسيد خالص شود، از آن می توان برای توليد تركيبات شيميايی تجاری فسفات ها نیز است.فاده نمود. در اين فرآيند پس از خرد نمودن كانی فسفات توسط آسياب های گلوله ای كه حاوی مقداری اسيد فسفريک رقيق می باشند، شيرابه حاصله با اسيد سولفوريک درصد به مخازن واكنش منتقل می شود. اين مخازن مجهز به همزن های قوی می باشد و درجه حرارت واكنش به دقت كنترل می گردد. گازهای خروجی از راكتور به برج های جذب منتقل شده و در آنجا اسيد فلوسيليسيک (H

فروش اسید فسفرو تولید چین توسط شرکت بازرگانی کیمیا تجارت تات صورت می گیرد. شرکت کیمیا تجارت تات این محصول را در کیسه های کیلوگرمی عرضه می کند. شرکت کیمیا تجارت تات این توانایی را دارد که علاوه بر این محصول، سایر مواد شیمیایی مانند اسید فسفریک را با بهترین کیفیت تامین و به متقاضیان عرضه کند. برای خرید این محصول سرشار از فسفر و خرید مواد شیمیایی دیگر با مارشناسان فروش شرکت بازرگانی

اسید فسفرو یک ترکیب مولکولی است. و بین اتم های سازنده آن پیوند کووالانسی از نوع دوقطبی دو قطبی برقرار می باشد. همچنین پیوند هیدروژنی نیز بین این مولکول ها شکل می گیرد. در این مولکول، دو اتم هیدروژن وجود دارد که به اتم اکسیژن متصل هستند و هیدروژن اسیدی محسوب می شوند. پس این ترکیب در محیط آبی به عنوان اسیدی دو پروتونی عمل خواهد کرد. در محیط های غیر آبی نیز می توان از اتم هیدروژن متصل به اتم فسفر هم خصلت اسیدی را دریافت نمود. بنابراین با اینکه سه اتم هیدروژن در ساختار این ماده شیمیایی وجود دارد، اما اسیدی ضعیف به حساب می آید. این اسید و اسید فسفریک، اسید های حاوی فسفر هستند که کاربردهای صنعتی زیادی مانند تولید کود های شیمیایی دارند اما از نظر ساختار مولکولی متفاوت می باشند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در تهران