اسیدفسفرو در دیزین ( فروش, تولید و ساخت )

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی بین المللی دیزین پیستی عالی چه برای اسنو و چه آلپاین است. که از ساعت ۸ صبح تا حدود مشغول به فعالیت است. و دارای سطوح مختلف برای اسکی می باشد. اگر می خواین علاوه بر لذت بردن از اسکی مسیرتون هم نسبتا خلوت باشد به سمت قله برین که حدودا اسکی از قله تا پایین بین ۵ تا دقیقه طول می کشد. مسیر این پیست خیلی خوب است. و از مزایایی که نسبت به پیست توچال دارد این است. که تقریبا آلپاین و اسنو جدا اسکی میکنند و بریا هم مزاحمتی ایجاد نمی کنند. این پیست برای مسیر های ۵ دقیقه به بالا تله کابین دارد و برای الباقی مسیر ها بشقابی دارد.

وارنگه رود، روستایی است. که قدمت آن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی که تنها چند خانوار محدود در آن زندگی می‌کردند و باعث رونق این روستا شدند. روستای وارنگه رود علاوه بر اینکه توانسته است. طبیعت اطراف خود را در بهترین شکل حفظ کند، روستایی متمدن و مجهز است..

شاید فکر کنید پیست اسکی دیزین جز اسکی‌کردن و برف‌بازی و تله‌های مختلف تفریح دیگری ندارد، اما درواقع پیست‌های اسکی یکی از قطب‌های گردشگری کشورهایی هستند که از این نعمت قله‌های برفی محروم نیستند. در این‌جا برخی از جذاب‌ترین تفریحات غیر برفی پیست اسکی دیزین را با شما به اشتراک گذاشتیم.


اسید فسفرو (Phosphorous Acid) یک ترکیب با مولکول های قطبی است. که به شکل و فرم ترکیب جامد دیده می شود. این محصول کریستالی به رنگ سفید و حتی گاهاً زرد دارای طعمی شبیه به سیر است.. این ترکیب با خاصیت اسیدی خود در حلال هایی مانند آب به خوبی حل می شود. این ترکیب را با نام اسید ارتوفسفره نیز می شناسند. البته که نام IUPAC آن فسفونیک اسید می باشد.

از فسفريک اسيد در توليد غذا های اسيدی و نوشابه های گازدار مانند انواع نوشابه ها است.فاده می شود.  به كارگيری اين ماده سبب دادن طعم تندی به غذا شده لذا اين ماده شيميايی با توليد انبوه و با قيمتی ارزان و حجمی فراوان در دسترس می باشد. همان طور كه ذكر شد، قيمت پايين و حجم زياد توليد اين ماده، آن را در مقايسه با طعم دهنده های طبيعی نظير زنجبيل برای ایجاد طعم تندی، يا

سپس شيرابه حاصل از راكتور ها به فيلترهای خلا دورانی افقی منتقل شده و در آنجا اسيد فسفريک از ماده جامد (کیک) جدا می شود. كيک به دست آمده گچ (ژيپس) می باشد. اسيد به دست آمده از فيلترها به وسيله تبخير كننده ها یی كه دارای مبدل های حرارتی می باشند تغليظ می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین