اسیدفسفرو در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.


در توليد شوینده ها از اسيد فسفريک به منظور عامل نرم کننده آب است.فاده می شود. آب نرم فاقد يون های كلسيم و منيزيم بوده  كه عامل ایجاد کننده سختی در آب به شمار می روند. در صورت عدم حذف یون های ایجاد کننده سختی در آب، اين يون ها با صابون تشكيل رسوب غير قابل حل می دهند كه سبب ایجاد لكه بر روی لباس ها در هنگام شستشو می شوند. نمک های فسفات حاصل از اسيد فسفريک به طور گسترده ای در پاک كننده ها به عنوان  (builder) به كار می رود. عمدتاً از ترکیبات فسفردار (مانند سديم تری پلی فسفات) در مخلوط پاک كننده های جامد است.فاد می شود.

در روش خشک يا حرارتی از فسفر عنصری به عنوان ماده اولیه است.فاده می شود و از اسید تولید در روش تَر بسیار خالص تر و البته گران تر است.. از اسيد فسفريک تولید شده به روش خشک برای تهیه فسفات های سديم، كلسيم، پتاسيم و آمونيوم است.فاده می گردد.

از آن جا که اسيد فسفريک در تهيه كودهای فسفاته و همچنین توليد بسياری از محصولات دارای پايه فسفر مورد است.فاده قرار می گيرد، لذا تقريباً جايگزينی برای آن وجود ندارد. اسيد فسفريک خوراكی به لحاظ خاصيت نگهدارندگی آن در محصولات غذايی مي تواند جايگزين هايی مانند اسيد سيتريک،



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه