اسیدفسفریک در دیزین ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنها پیست اسکی‌ای که در فصل تابستان هم باز است. و پذیرای اسکی‌بازان است.، پیست اسکی دیزین است. که تابستان‌ها بخش پیست چمن آن برای مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن، دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و غیره را فراهم می‌کند.

اصولاً‌ ظرفیت کلبه‌های شله زیاد است. و از حداقل نفر شروع می‌شود. به همین دلیل، اگر قرار است. همراه با دوستان و بستگان خود به دیزین بروید، رزرو کلبه‌های شله بهترین انتخاب است.. فقط حواستان باشد که برای سفر در آخر هفته، ‌رزرو را از چند روز قبل انجام دهید؛ زیرا در این روزها ظرفیت خیلی سریع پر می‌شود.

پیست اسکی مبتدی در شمال شرق مجموعه پیست اسکی دیزین و بالای رستوران چمن قرار دارد و در واقع محلی برای آموزش و یادگیری ورزش اسکی محسوب می‌شود. این پیست از نظر شیب دامنه و امکانات برای افراد مبتدی در هر رده سنی مناسب و امن است.. پیست مبتدی به تله اسکی مبتدی دیزین با ۵ متر طول و متر ارتفاع دسترسی دارد که از سال ۵ تکمیل و مورد است.فاده قرار گرفته است..


مصرف نوشیدنی های گازدار با دیابت، فشار خون بالا و سنگ کلیه در ارتباط است.، این عوامل خطر ابتلا به بیماری مزمن کلیه است.. به ویژه نوشیدنی های کولا حاوی فسفریک اسید هستند و با تغییرات ادراری که باعث تشدید سنگ کلیه می شوند ارتباط دارند.

از اسید هومیک در صنایع تولید مواد شوینده، تصفیه آب، بلیچینگ، مواد معدنی، تولید کودهای شیمیایی، صنایع غذایی ( به عنوان طعم دهنده)، ریخته‌گری، آبکاری و روکش سطوح فلزات، روکش بتن، تنظیم PH و میزان اسیدیته، تولید خوراک دام، داروسازی، دندانپزشکی و تولید کربن فعال کاربرد دارد.

اسید فسفریک یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی است. که دارای فرمول شیمیایی HPO می‌باشد. این ماده انواع مختلفی دارد که پر کاربردترین آن‌ها ارتوفسفریک اسید است.. بخش عمده اسید فسفریک تولید شده (در حدود %) برای مصارف کشاورزی به کار می رود، بخش دیگر (در حدود %) آن به عنوان افزودنی در پاک کننده‌ها، تولید حشره‌کش‌ها و به عنوان افزودنی خوراک دام و مابقی (%) به صورت خوراکی (نوشابه های گاز دار) است.فاده می‌شود. روش تولید صنعتی این اسید از اضافه شدن این ماده به سنگ فسفات ایجاد می‌شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین