اکسید کبالت در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.


نانوذرات این ماده پتانسیل ضد باکتریایی متفاوتی در برابر سویه های مختلف باکتریایی بیماری زا نشان می دهند. این ترکیبات نسبت به ماکروفاژها با گلبولهای قرمز سازگاری بیشتری دارند و دارای خواص آنتی اکسیدانی، قدرت احیاء کنندگی و مهار آنزیم ها هستند. این ترکیب همچنین پتانسیل درمان

همچنین در صنایع شیمیایی برای تولید نمک کبالت است.فاده می شود. پودر اکسید کبالت یک ترکیب بی بو با درجه خلوص بالا است. و اثربخشی عالی را تضمین می کند. به طور یکنواخت پخش می شود و در عین حال ظاهر و رنگ جذابی به ظروف سفالی، سرامیک و مینا می دهد.

پودر کبالت و ترکیبات کبالت از دیرباز شناخته شده‌اند و به‌عنوان آبی کبالت عمدتاً برای رنگ ‌آمیزی شیشه و سرامیک مورد است.فاده قرار می‌ گرفتند. در قرون وسطی، آنها اغلب سنگ معدن نقره و مس با ارزش به حساب می آمدند. با این حال، از آنجایی که نمی‌ توان آن‌ها را فرآوری کرد و به دلیل وجود آرسنیک در اثر حرارت، بوی بدی از آن‌ها خارج می‌ شد خیلی مورد توجه نبودند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین