ایزوپروپیل الکل در دماوند ( فروش, تولید و ساخت )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..


با سلام. من میخواستم ببینم اولا که لیتری و لیتری ایزوپروپیل موجود هست؟ و اگر هست قیمتش چنده؟ ثانیا چقدر طول میکشه تا در کرج به دستم برسه؟ ثالثا خیالم واقعا راحت باشه که کرونا رو از بین میبره؟ و آیا حتما باید با آب رقیق بشه تا خاصیت ضدعفونی داشته باشه یا با همون غلظت محصول شما هم کارش رو انجام میده؟

شرکت نگین تجارت شرق به صورت تخصصی، محصول ایزوپروپیل الکل را از تمامی برندهای مطرح جهانی تهیه کرده است. و توانایی عرضه و پشتیبانی آن را به تمامی نقاط ایران دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و قیمت محصول با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید.

محصولات شیمیایی بسیار زیادی در دنیای صنعت مورد است.فاده قرار می گیرند که با توجه به خواص و ویژگی هایی که دارند، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. یکی از این دسته بندی ها، الکل ها می باشند. الکل ها، کاربردهای گسترده ای در صنعت دارند و فعالیت صنایع مختلف نیازمند خرید این دسته از مواد شیمیایی است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند