باریم کلرید در جنوب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Barium chloride-1
Barium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

خدمات رفاهی تنها به مراکز خرید یا گردشکری محدود نمیشود . برای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات شهری در جنوب تهران ، مسئولان اقدام به تاسیس انواع بیمارستان های عمومی و تخصصی در جنوب تهران کرده اند که در ادامه به معرفی تعدادی ازین مراکز درمانی میپردازیم . اکثر این بیمارستانها در سال های دور ساخته شده اند و امروزه مورد بازسازی قرار گرفته اند که معروفترین آنها عبارتند از : 

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..


اُشیم تحولی بزرگ در بازار شیمی ایران است.. سایت اُشیم، با هدف تامین و توزیع کلیه نیازهای مواد شیمیایی صنعتی، آزمایشگاهی و همچنین تجهیزات شیمیایی راه­ اندازی گردیده است.. مواد شیمیایی مورد نیاز خود را از اُشیم بخواهید.

این ماده در آب قابل پخش و محلول است. و پس از حل شدن به آنیون های کلر و کاتیون های باریم تجزیه می شود. حلالیت این ماده در آب برابر با گرم در هر لیتر است.. البته حلالیت آن در آب به دما بستگی دارد و در دماهای مختلف، مقدارهای متفاوتی از آن در آب حل می شود.

این محصول به صورت پروفرمایی از چین به فروش میرسد. پترو کیمیا کیفیت کالا را مطابق با آنالیز ارائه شده تضمین می نماید. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت سفارش و واردات پروفرمایی مواد شیمیایی از چین با ما تماس حاصل فرمائید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران