تری اکسید آرسنیک در جنوب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!


تری اکسید آرسنیک یک ترکیب معدنی و از گروه کاتالیست های آرسنیکی با مولکولی کوچک و فعالیت آنتی پلاستیک است.. مکانیسم عملکرد تری اکسید آرسنیک، کاملاً درک نشده است.. تری اکسید آرسنیک، تحت نام تجاری Trisenox به فروش می رسد. به عنوان یک ماده شیمیایی صنعتی با کاربرد در صنعت تولید مواد نگهدارنده چوب، سموم دفع آفات و شیشه است..

به‌عنوان‌مثال، آرسنوپیریت ، ناخالصی رایج در سنگ معدن‌های حاوی طلا و مس، با گرم شدن هوا، آرسنیک تری اکسید را آزاد می‌کند. فرآوری چنین مواد معدنی منجر به موارد زیادی از مسمومیت‌ها شده است.. فقط در چین سنگ معدن آرسنیک به‌طور عمدی است.خراج می‌شود. در آزمایشگاه آرسنیک (III) اکسید با هیدرولیز آرسنیک تری کلرید تهیه می‌شود.

از آرسنوس اسید به‌عنوان عامل رنگزدایی، نگه‌دارنده چوب و جز معرف شناور کف است.فاده شده است.. تری اکسید آرسنیک، که بانام تجاری Trisenox یک ترکیب معدنی و دارویی است.. عوارض جانبی شایع در ارتباط با آرسنیک تری اکسید، شامل است.فراغ  اسهال، تورم ، تنگی نفس و سردرد است..  عوارض جانبی شدید ممکن است. شامل سندرم تمایز APL و مشکلات قلبی نیز باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران