بی کربنات سدیم در دماوند ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).


این محصول بیشتر به وسیله فرایندی بین کلرید سدیم ، آمونیاک و کربن دی اکسید و آب تهیه میشود که این فرایند به اسم فرایند سلوی(solvy process) میباشد، که در این واکنش سدیم بی کربنات به صورت رسوب بدست می آید و پس از خشک کرد و حرارت دادن به کربنات سدیم تشکیل میشود. همچنین می توان با عبور دادن گاز از داخل محلول جوشان کربنات سدیم خالص یا محلول هیدروکسید سدیم ، بی کربنات سدیم را به شکل رسوب ته نشین شده به دست آورد.      

این یک واکنش صابونی شدن بین سدیم بی کربنات و اسید چرب آزاد موجود در فرمولاسیون است. (= اسید چرب که از موادی مانند کره یا خامه حاصل می‌شود). این واکنش، یک نمک اسید چرب تولید می‌کند که طعم ناخوشایند، شبیه به طعم فلزی را در مواد پخته شده ایجاد می‌کند.

شرکت پالایش صدرآب تحت برند صدر آب با مشارکت چند تیم حرفه ای در زمینه های مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، ساخت و تولید،بهداشت محیط، شیمی و حقوق محیط زیست تاسیس گردید و امروز با پشتوانه ی بیش از یک دهه تجربه ی صنعتی و تولیدی ، از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و محیط زیست کشور می باشد .تولید انواع



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند