بی کربنات سدیم در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


بی کربنات سدیم برخلاف سایر خوشبو کننده های محیط که صرفا بویی خوش در محیط آزاد می کنند، می تواند بوی بد محیط را کاملا از بین ببرد. است.فاده از بی کربنات سدیم به عنوان یک خوشبو کننده، مزایای بسیاری دارد. به عنوان مثال: این ماده ضد حساسیت بوده و می تواند یک جایگزنی مناسب برای خوشبو کننده های صنعتی باشد.

شرکت پالایش صدرآب تحت برند صدر آب با مشارکت چند تیم حرفه ای در زمینه های مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، ساخت و تولید،بهداشت محیط، شیمی و حقوق محیط زیست تاسیس گردید و امروز با پشتوانه ی بیش از یک دهه تجربه ی صنعتی و تولیدی ، از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و محیط زیست کشور می باشد .تولید انواع

این محصول بیشتر به وسیله فرایندی بین کلرید سدیم ، آمونیاک و کربن دی اکسید و آب تهیه میشود که این فرایند به اسم فرایند سلوی(solvy process) میباشد، که در این واکنش سدیم بی کربنات به صورت رسوب بدست می آید و پس از خشک کرد و حرارت دادن به کربنات سدیم تشکیل میشود. همچنین می توان با عبور دادن گاز از داخل محلول جوشان کربنات سدیم خالص یا محلول هیدروکسید سدیم ، بی کربنات سدیم را به شکل رسوب ته نشین شده به دست آورد.      



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه