بی کربنات سدیم در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.


اولین بار نیکلاس لبانس شیمیدان فرانسوی در سال بی‌کربنات سدیم را به صورت امروزی آن تولید کرد. بی کربنات سدیم معمولا توسط فرایندی به اسم سلویsolvy process مابین آمونیاک ، کلرید سدیم ، دی اکسیدکربن و آب تولید می گردد. در این فرایند سدیم بی کربنات به شکل رسوب در می آید و بعد از خشک نمودن و حرارت دادن تشکیل کربنات سدیم را می دهد. همچنین در روش است.حصال سدیم کربنات از منابع طبیعی از ترکیبات معدنی مانند ترونا با فرمول شیمیایی NaH(CO) .HO که حاوی سدیم کربنات و بی کربنات سدیم است. است.فاده می گردد. ترونا از کانی هایی است. که در آب محلول می باشد و با اضافه کردن دی اکسید کربن به این محلول بی کربنات سدیم به صورت رسوب تشکیل می شود. همچنین این ماده جزیی از ناترون معدنی (نمک قلیایی طبیعی) بوده و به شکل محلول در تعداد زیادی از چشمه های طبیعی و معدنی یافت می شود.

این محصول بیشتر به وسیله فرایندی بین کلرید سدیم ، آمونیاک و کربن دی اکسید و آب تهیه میشود که این فرایند به اسم فرایند سلوی(solvy process) میباشد، که در این واکنش سدیم بی کربنات به صورت رسوب بدست می آید و پس از خشک کرد و حرارت دادن به کربنات سدیم تشکیل میشود. همچنین می توان با عبور دادن گاز از داخل محلول جوشان کربنات سدیم خالص یا محلول هیدروکسید سدیم ، بی کربنات سدیم را به شکل رسوب ته نشین شده به دست آورد.      

جوش شیرین خود &#;بی کربنات سدیم خالص&#; است.. هنگامی که جوش شیرین با رطوبت و یک ماده اسیدی (به عنوان مثال ماست، شکلات، دوغ، عسل) ترکیب شود، در نتیجه واکنش شیمیایی حباب های دی اکسید کربن تولید می شود، که منبسط می شوند و باعث گسترش یا افزایش کالاهای پخته می شوند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین