تری اکسید آرسنیک در اسلامشهر ( فروش, تولید و ساخت )

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

این مجموعه که به عنوان یک آثار ملی محسوب میشود و در روستای علی آباد قرار گرفته است. و مجموعه این اثر یکی از دیدنی های این منطقه محسوب میشود.یخچال علی آباد که قدمت آن به دوره قاجاریه برمی‌گردد و دارای دیوار چین های بلند می باشد که این امر برای ایجاد سایه و جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید می باشد.

تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


این ترکیب با سوزاندن آرسنوپیریت معدنی وFeAsS در هوا از ۵ تا درجه سانتی گراد بدست می آید. همچنین در هنگام است.خراج این فلزات از سنگ معدن آنها که حاوی آرسنیک هستند، آرسنیک تری اکساید به عنوان یک محصول فرعی به دست می آید.درحالت اول سپس بخارات متراکم و جمع آوری می شوند. برای تهیه ارسنیک تری اکسید با درجه خلوص بالا تر می توان با تجدید مجدد تری اکسید خام یا با شستشوی با فشار بالا و تبلور مجدد به دست آورد. تری اکسید آرسنیک همچنین ممکن است. با هیدرولیز تری کلرید آرسنیک، -تریبرومید یا –ترفلوئورید تهیه شود.

مقدار گرم از تری اگسید آرسنیک را در ظرف مخصوص حرارت می‌دهیم. تمام آرسنیک تری اکسید موجود باید تبخیر گردد و باقی مانده‌ی قابل اندازه گیری‌ای از خود، بعد از عملیات تبخیر بر جای نگذارد. به دلیل سمی بودن عنصر آرسنیک لازم است. که حرارت دادن آن حتما در زیر هود انجام پذیرد.

در انواع کاربردها، از سمیت آرسنیک سوء است.فاده می کنند، از جمله است.فاده از اکسید آن به عنوان نگهدارنده چوب می باشد. آرسنات های مس، که از تری اکسید آرسنیک به دست می آیند، در مقیاس بزرگ به عنوان نگهدارنده چوب در ایالات متحده و مالزی مورد است.فاده قرار می گیرند، اما است.فاده چنین مواد در بسیاری از نقاط جهان ممنوع است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر