کربن اکتیو خوراکی در اسلامشهر ( فروش, تولید و ساخت )

 Activated carbon food-1
 Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


کربن اکتیو یا کربن فعال خوراکی یکی از مهم ترین مواد مورد است.فاده در صنایع تصفیه و جداسازی ناخالصی های گاز ها و مایعات می باشد. این ماده که از نوع لوله ای و است.وانه ای آن موجود می باشد، می تواند کمک زیادی در حذف ناخالصی های گلاب تولید شده در دستگاه های گلابگیری و عرق گیری داشته باشد.

همانطور که بالاتر مشاهده کردید ، کربن اکتیو یکی از پرکاربرد ترین ماده های دنیا میباشد که در این مطلب فقط به گوشه ای از آن اشاره شد . همچنین از کربن فعال خوراکی در تمامی محصولات غذایی و نوشیدنی ای که در قفسه های هاپرمارکت ها و سوپرمارکت ها مشاهده میکنید به نحوی است.فاده شده است. ، این نشانگر اهمیت و بازار فروش بسیار گسترده این محصول میباشد . نکته قابل توجه اینکه در کشور ایران بیشتر از ۸ درصد کربن فعال مصرفی از طریق واردات تامین میشود به همین دلیل راه اندازی خط تولید این محصول یک تصمیم و یک سرمایه گذاری بسیار بهینه و به جا خواهد بود.

به طور کلی زغال فعال بسیار متخلخل است. و به عنوان یک جاذب بسیار عالی در صنایع گوناگون است.فاده می شود. در صنایع غذایی گرید خوراکی این ماده به صورت E برای بهبود خواص قندهای مانند لاکتوز و فروکتوز است.فاده می شود. حال که با کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی آشنا شدید برای



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر