دی آمونیوم فسفات در دماوند ( فروش, تولید و ساخت )

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..

قله زیبای دماوند از شهر‌های تهران، قم و ورامین قابل رویت است.؛ اما بهتر است. برای صعود به آن باید به تهران یا شهر دماوند سفر کنید. مسیر های اصلی صعود به قله در چهار جبهه مشخص می‌شوند. هر چند که اغلب مسیرها دارای جان پناه هستند، اما بهتر است. حتما گروهی راه بلد را برای کوهنوردی انتخاب کنید. جبهه‌ جنوبی که از سمت جنوب شرقی کوه دماوند آغاز می‌شود رایج‌ترین مسیر صعود است.. آبشار یخی دماوند در مسیر این جبهه قرار دارد. امروزه  جان‌پناه برای کوهنوردان در مسیرهای مختلف صعود به قله ساخته شده که در تعدادی از آن‌ها امکان اقامت شبانه وجود دارد. همچنین می‌توانید در این قرارگاه‌ها راهنمای صعود به قله را نیز دریافت کنید.

پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.


محتوای مواد مغذی بالاتر در DAP به کاهش هزینه‌های حمل و نقل و کاربردهای آن کمک می‌کند. DAP در بسیاری از کشورهای جهان تولید می‌شود و یکی از انواع کودهای کشاورزی است. که به طور گسترده در سطح جهان، مبادله می‌شود. به جدول زیر در مورد کودهای آمونیوم نگاه کنید:

در هنگام ذخیره سازی از پلمپ بودن کیسه اطمینان خاطر حاصل نمایید و به دمای محیط توجه نمایید. در دمای درجه ی سانتی گراد به آمونیاک و مونو آمونیوم فسفات تجزیه می شود و در دمای درجه ی سانتی گراد به اکسید فسفر، نیتروژن اکسید و آمونیاک تجزیه می شود.

این ماده شیمیایی در زمان تجزیه به اکسید نیتروژن و گاز آمونیاک و فسفر تبدیل می شود. گاز آمونیاک بسیار سمی است.. ذرات ناشی از این ترکیب منجر به تحریک چشم و بینی می شود و به سیستم تنفس آسیب می زند. گاهی با علایم تنگی نفس ، تهوع ، سرفه و &#; همراه است.. هنگام کار با این ماده شیمیایی است.فاده از تجهیزات ایمنی الزامی می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند