دی آمونیوم فسفات در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, تولید و ساخت )

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


یک روش ساخت دی آمونیوم فسفات که شامل مراحل زیر است.: () افزودن اسید فسفریک که - درصد وزنی مواد اولیه اسید فسفریک واکنش را تشکیل می دهد و آمونیاک که تا درصد وزنی آمونیاک ماده خام واکنش را تشکیل می دهد به یک راکتور لوله ای برای انجام خنثی سازی.

دی آمونیوم فسفات پودری در انواع خاک ها به خصوص در خاکهای اسیدی موثر است.. بیشترین فروش دی آمونیوم فسفات به کشاورزان می باشند. این کود برای است.فاده در زمین‌های باز و محافظت شده (گلخانه) توصیه می‌شود. باید در نظر داشت که مقدار فسفر موجود در آن بر نیتروژن غلبه دارد، بنابراین برای برابر کردن نسبت نیتروژن و فسفر، کودهای ازته مورد نیاز است..

این دریا، معروف به تتیس (Tethys)، در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا امتداد داشت و با جریان غربی شدید، شناخته می‌شد و از ناحیه‌ای عبور می‌کرد که از شمال غربی عربستان شروع می‌شد و از طریق اردن، مصر، تونس، الجزایر و مراکش ادامه می‌یافت.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان