سدیم متابی سولفیت در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


هم­زمان با افزایش تقاضا برای است.فاده از آب تصفیه شده، تصفیه آب با است.فاده از روش اسمز معکوس با است.قبال فراینده­ای روبرو بوده و این روش به عنوان یکی از اصلی­ ترین روش ها در این حوزه به شمار می­ آید. از جمله مخاطرات موجود در روش اسمز معکوس احتمال صدمه دیدن غشاهای مورد است.فاده توسط ترکیبات کلر موجود در آب بوده که برای اجتناب از این امر بهترین راه­کار حذف این ترکیبات قبل از ورود آب به غشا می ­باشد. از ترکیب سدیم متابی­ سولفیت به عنوان اصلی­ ترین عامل کلرزدای مجاز در صنعت تصفیه آب یاد شده که این موضوع ریشه در سهولت است.فاده، سرعت بالای واکنش و عدم به­ جای­گذاری ترکیبات آلاینده توسط این ترکیب دارد. هم­چنین این ماده به عنوان یک عامل مهم در تصفیه فاضلاب ­های حاوی ترکیبات کروم و کلر مورد کاربرد بوده که این موضوع به سبب قابلیت احیا­ کنندگی بالای این ترکیب می­باشد.

سدیم متابی‌سولفیت یا سدیم پیروسولفیت که در سیستم نامگذاری IUPAC، برم. ای. سدیم متابی‌سولفیت نامیده می‌شود، یک ترکیب غیر آلی فرمول شیمیایی NaSO۵ است.. این ماده گاهی اوقات به عنوان دی سدیم نامیده می‌شود. از این ترکیب اکثراً به عنوان یک عامل ضد عفونی‌کننده، آنتی اکسیدان و نگهدارنده است.فاده می‌شود.

پیروسولفیت، متا بی سولفیت سدیم، نمک دی سدیم همگی نام های سدیم متا بی سولفیت (Sodium metabisulfite) می باشند که نشان دهنده ترکیبی غیر آلی هستند که به صورت پودر سفید متمایل به زرد رنگ در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار میگیرد. این ماده شیمیایی خاصیت ضد عفونی کنندگی بالایی داشته و در صورت تماس با رطوبت هوا به سرعت اکسید می گردد. از مهم ترین ویژگی های این ترکیب می توان به حضور سدیم، هیدروژن و اکسیژن و گوگرد در آن اشاره نمود که ورود آنها در آب به شدت به زیست حیوانات آبزی لطمه وارد خواهد نمود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه