سولفات آهن در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


آهن یکی از عناصر حیاتی برای رشد همه گیاهان می‌باشد و علاوه بر تشکیل کلروفیل و بالا بردن سبزینگی گیاه باعث افزایش رشد، گلدهی و باردهی محصول می گردد. درصورت کمبود آهن در سلول های برگ، کلروفیل به مقدار کافی تولید نمی‌شود و در نتیجه برگ ها به تدریج رنگ پریده تر به نظر می‌‌رسند. در این صورت کل سطح برگ زرد رنگ می‌شود. لازم به ذکر است. که این علائم ابتدا در برگ های جوان و قسمت های بالای ساقه مشاهده می‌شود و به تدریج کل گیاه را در بر می‌گیرد.

با وجود اينكه اين عنصر در خاك فراوان است. علائم كمبود آن به وفور دیده شده است.. در خاك های اسيدی و قليايی اين كمبود به علت فقدان آهن محلول بروز می نماید. علاوه بر این، مقدار بيش از حد عناصر دیگری مانند منگنز، فسفر، مس، روی و نيكل در خاك ممکن است. منجر به کمبود آهن گردد.

به عنوان ریز مغذی کشاورزی : عوارض ناشی از كمبود سولفات آهن در محصولات اكثر مناطق ایران به فراوانی قابل مشاهده است.. مصرف سولفات آهن به عنوان کود به همراه گوگرد و باكتری تیوباسیلوس باعث بهبود شرایط تغذیه ای گیاهان شده و در مدت طولانی می تواند کمبود آهن را برطرف سازد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه