سولفات روی در غرب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جمله قدیمی ترین محله های این منطقه می توان به دهکده المپیک اشاره کرد. این منطقه بیشتر دارای بافتی قدیمی و خانه هایی ویلایی می باشد. اما علاوه بر این شهرک ها و مناطق دیگری در این منطقه وجود دارد که از آن ها می توان به زیبا دشت بالا، زیبا دشت پایین، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، شهرک گلستان، گلستان شرقی، گلستان غربی، امید، شهید باقری، دژبان، پیکان شهر، آزاد شهر، شهرک راه آهن، شریف اشاره کرد. اهر کدام از این مناطق بافت هایی متفاوت و همچنین منحصر به فرد دارد. اما به طور کلی تمامی شهرک ها و محله های غرب تهران که در منطقه قرار دارند بسیار با صفا می باشند. اگر به غرب تهران سفر کرده باشید به وضوح می توانید با صفا بودن این محله ها را ببینید. 

شهران جنوبی، شهران شمالی، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، المهدی، باغ فیض، پونک جنوبی، پونک شمالی، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه جنوبی، سازمان برنامه شمالی، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، بیمه، آپادانا، جنت آباد جنوبی، جنت آباد شمالی، جنت آباد مرکزی، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، ایران زمین شمالی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پونک، پیامبر، جنت آباد، سازمان برنامه، ستاری، سردار جنگل، سولقان، شهر زیبا، شهران، شهرک اکباتان، شهید مهدی باکری.

بدون شک مشهورترین محله غرب تهران سعادت آباد می باشد که طرح ساخت آن از سال زمانی که سید ضیاءالدین طباطبایی این اراضی را خریداری کرد کلید خورد. این سیاست مدار و بازرگان مشهور ایرانی ابتدا از این منطقه برای کشاورزی و باغداری بهره گرفت ولی بعد از مدتی پرورش خرگوش  را در این اراضی آغاز کرد که با است.قبال بسیاری از بازرگانان اروپایی روبرو شد. از سال بود که ساخت و ساز در این منطقه وارد فاز جدیدی شد و در راستای گسترش اراضی تهران سعادت آباد که در نزدیکی شهرک غرب قرار داشت به سرعت شروع به پیشرفت کرد. در طی سال محله سعادت آباد که در گذشته از آن به عنوان سادات آباد نیز یاد می شد از یک محله متروکه به محله مرفه نشین تبدیل شد و امروزه بسیاری آن را قطب مراکز خرید تهران به حساب می آورند. عمده مشهوریت سعادت آباد در تهران به دلیل ساخت و سازهای مدرنی بود که معمارین برجسته ایرانی در آن آغاز کردند ولی موقعیت خاص این محله نیز بر روی محبوبیت آن تاثیر گزار بوده است..


برای مثال باتوجه به مصرف برخی ازترکیبات روی دار درصنایع مرتبط با رینگ و لاستیک،صنایع مرتبط باکشاورزی و صنایع ساختمانی و ازطرفی دیگرکاهش میزان این فلز درخاک های مناطق مختلف به دلیل مصرف،نیاز به است.فاده از اضافه کننده های این مواد روبه رشد خواهد بود.

اما اینها تنها کاربردهای سولفات روی نیستند بلکه تهیه و خرید و فروش سولفات روی با اهداف دیگری نیز انجام می شود.سولفات روی به عنوان ماده شیمیایی فرآهم آورنده ی روی درتولید انواع داروهای شیمیایی برای کنترل عملکرد سیستم ایمنی،درمان دل پیچه و اسهال ها،درمان سرما خوردگی،کنترل رشد،درمان آسیب دیدگی های پوستی،بهبود عملکرد حافظه،رشد مو و کنترل ریزش مو و&#;برای بزرگسالان و کودکان بصورت قرص یا شربت مورد است.فاده قرار می گیرد زمان مصرف قرص سولفات روی نیز مهم است..محلول سولفات روی نیز به عنوان محلول الکترولیت برای جداسازی روی ازترکیبات آن،درفرایندصنعتی است.حصال روی مورد است.فاده است..

همانطور که پیشتر گفته شد سولفات روی کریستال سفید رنگ و ترکیبی از Zn و گوگرد می باشد. رایج ترین فرم های هیدراته ی آن هگزا و هپتا هیدرات هستند که نوع هپتا با نام ویتریول سفید شناخته می شود و از واکنش Zn با محلول سولفوریک اسید به وجود می آید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در غرب تهران