سولفات منیزیم در دماوند ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.


مطالعات انجام شده بر روی داروهای از گروهD  نشان می دهد که مصرف این گونه از داروها برای جنین انسان، خطرآفرین است. ولی است.فاده از آن برای زنان باردار اجتناب ناپذیر است. و با تجویز پزشک و پذیرفتن خطرات احتمالی، می توان از آن ها است.فاده کرد.

منیزیم سولفات در بسته بندی‌های کیسه‌ای و با وزن است.اندارد ۵ کیلوگرم به فروش می‌رسد. در صورت ثبت سفارش عمده، این نمک معدنی در کیسه‌های جامبو بگ با وزن کیلوگرم آماده ارسال برای مشتری است.. نمک اپسوم در کشاورزی، پرفروش‌ترین محصول است. که با تقاضای زیادی در بازار روبرو است.. اکثر خریداران، حمل فله‌ای را درخواست می‌کنند.

منیزیم یکی از عناصر تشکیل دهنده کلروفیل و وجود آن برای تشکیل کلروفیل در گیاهان ضروری است.. کلروفیل به عنوان رنگدانه گياه، رنگ سبز را به گياه داده و فتوسنتز را انجام می دهد. منیزیم جزء عناصر پر مصرف می باشد و تاثیر زیادی در متابولیسم کربن، نیتروژن، چربی و واکنش اکسیداسيون گیاه دارد. همچنين وجود منيزيم باعث افزايش عمر ميوه گياهان مي‌شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند