سولفات منیزیم در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


Mg عنصری مهم برای عملکرد نرمال سلول ها، اعصاب، قلب و&#; به حساب می آید. در خون معمولا این عنصر در تعادل قرار دارد و منیزیم مورد نیاز بدن از رژیم غذایی دریافت می گردد. اما گاهی بدن در اثر مصرف قرص هایی مانند فوروزماید و یا هیدروکلروتیازید یا دیگر شرایط پزشکی با سرعت بیشتری منیزیم را از دست می دهد و نمی تواند منیزیم از دست رفته را با کمک رژیم غذایی جبران نماید. در نتیجه هنگامی که این عنصر از تعادل خارج می شود برای رفع کمبود منیزیم در خون از Magnesium sulfate است.فاده می نمایند.

البته سولفات منیزیم در افزایش گوگرد خاک نیز تاثیر بسزایی دارد، بنابراین می توان گفت است.فاده از سولفات منیزیم با بالا بردن عملکرد منیزیم و گوگرد خاک نقش مهمی در تولید محصولات کشاورزی داشته و به عنوان یک روش اقتصادی برای افزایش بهره بری از محصولات کشاورزی شناخته می شود.

سولفات منیزیم ترکیب شیمیایی از اکسیژن، گوگرد و منیزیم می‌باشد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ماده در پزشکی و کشاورزی و همچنین داروسازی می‌باشد. سولفات منیزیم به طور طبیعی در آب دریا و چشمه‌های معدنی وجود دارد. سولفات منیزیم به‌صورت بلورهای بی‌رنگ یا سفید می‌باشد. دارای طعم خنک‌کننده، شور و تلخ است.. در آب سریع حل می‌شود و در اتانول (الکل) نامحلول است.. نام‌های دیگر این ماده شیمیایی، نمک منیزیم، سولفوریک اسید، سولفات منیزیم، نمک اپسوم و نمک حمام می‌باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان