سولفات منیزیم در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.


منیزیم سولفات در صنعت پزشکی و دارویی کاربرد بسیار گسترده ای دارد: به عنوان درمانی برای بیماری‏های پوستی مانند آکنه و جوش، ماده ملین، مراقبت از مو، کمک کننده جایگزینی الکترولیت با هایپرمگانیسمی، کاهش است.رس و افزایش آرامش و ضد تشنج، ضد عفونی کننده،  برای معالجه بیماری های قلبی، برای درمان هیپرترمی بدخیم، ورم مفاصل، درد مفاصل، درد عضلانی، جلوگیری از زایمان زودرس، جلوگیری از حملات آسم، به صورت وریدی باعث کاهش مقاومت در مجاری هوایی و تسهیل جریان طبیعی هوا و به علت نقش در ترشح انسولین کمک به دیابتی‌ها بکار می رود .

Mg عنصری مهم برای عملکرد نرمال سلول ها، اعصاب، قلب و&#; به حساب می آید. در خون معمولا این عنصر در تعادل قرار دارد و منیزیم مورد نیاز بدن از رژیم غذایی دریافت می گردد. اما گاهی بدن در اثر مصرف قرص هایی مانند فوروزماید و یا هیدروکلروتیازید یا دیگر شرایط پزشکی با سرعت بیشتری منیزیم را از دست می دهد و نمی تواند منیزیم از دست رفته را با کمک رژیم غذایی جبران نماید. در نتیجه هنگامی که این عنصر از تعادل خارج می شود برای رفع کمبود منیزیم در خون از Magnesium sulfate است.فاده می نمایند.

مواد خشک کننده ی رایج عموما نمک های معدنی بدون آب هستند که آب را از محلول جذب می نمایند. از جمله خشک کننده های رایج می توان به Magnesium sulfate و سدیم سولفات اشاره نمود. بعد از قرار دادن این کریستال ها در مجاورت محلول، آب را جذب می نماید و به صورت توده ای در می آیند در نتیجه با فیلتراسیون از محلول جدا می گردند و محلول باقی مانده بدون آب خواهد بود و خشک می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین