سولفات پتاس در تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


پتاسیم از مهمترین عناصر مورد نیاز غلات می باشد زیرا یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده بافت غلات است. و چیزی در حدود . تا درصد از وزن غله خشک را پتاسیم تشکیل می دهد. این عنصر اغلب در فعل و انفعالات گیاهی شرکت داشته و در ترکیبات سلولی شرکت نمی کند. گیاهان تیره غلات چیزی در حدود گرم پتاسیم از خاک می توانند جذب کنند و این عنصر اثرات مطلوبی در ثبات گیاه، تلقیح بهتر، افزایش مقاومت در برابر بیماری و آفات و رشد و نمو این گونه گیاهان می شود. علاوه بر این این عنصر می تواند باعث تسهیل انتقال نشاسته از برگ به دانه گیاه شود.

در نوزادان، سولفات پتاسیم می تواند مقدار آب بدن را تغییر دهد و باعث اسهال شود. اسید سولفوریک نیزی اسیدی قوی است.. در حالت غلیظ، این ترکیب معدنی باعث سوختگی می شود. با این حال، در مواد غذایی آنقدر رقیق است. که طبق گزارشات ارائه شده هیچ خطری برای سلامتی انسان ندارد. به طوری که هیچ اختلالی در ADI (مصرف روزانه مجاز) ایجاد نشده است.. در دوزهای بالا می تواند باعث اختلالات گوارشی (اسهال) شود. بنابراین باید در حد اعتدال مصرف شود. سولفات پتاسیم در طیف وسیعی از مواد غذایی از جمله در غذاهای کشاورزی ارگانیک وجود دارد اما در غذای کودک وجود ندارد. سولفات پتاسیم یک عامل ضد رسوب، سفت کننده و اصلاح کننده اسیدیته با منشاء مصنوعی است.. نقش آن این است. که به غذا کمی طعم ترش بدهد.

اگر بخواهیم نگاهی به آینده خرید و فروش این ماده بیندازیم، پیش بینی ها حاکی از این است. که تقاضای این ترکیب شیمیایی در حال افزایش است.. بازار جهانی سولفات پتاش شاهد رشدی پایدار از سال بوده است.. بر طبق گزارشات انجام گرفته در این زمینه، پیش بینی می شود که این بازار به نرخ رشدی در حدود . درصد در بازه زمانی تا دست پیدا کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در تهران