سولفات پتاس در دیزین ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در دیزین، تله سیژ وجود دارند. اولی، تله سیژ قله است. که ۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد. این تله سیژ، از وسط پیست تا قله می‌رود. دومی، تله سیژ چمن است. که ۵ متر ارتفاع و متر طول دارد. مسیر این تله سیژ نیز از دفتر مدیریت تا رستوران است..

برای شهرهای بزرگ، شلوغ و پرترافیک مثل تهران و کرج، قرارگیری در دامنه رشته کوه‌های البرز موهبت بزرگی است.؛ زیرا به ساکنان خود این فرصت را می‌دهند که از آلودگی و همهمه شهری فرار کنند و به دامان طبیعت پناه ببرند. طبیعت زیبا و مسحورکننده اطراف البرز شامل مناطق روستایی، کوهستانی و دشت‌ها است.. پیست اسکی دیزین از

مسیر دوم، از شهرستان شمیرانات و شمشک عبور می‌کند. برای رفتن از این مسیر، در تهران، وارد بزرگراه شهید باقری و سپس اتوبان بابایی شوید. در اتوبان بابایی، وارد خروجی جاده لشگرک شوید. این جاده، مستقیماً شما را به پیست اسکی دیزین می‌رساند.


همانطور که در قبل ذکر شد، مصرف عمده از این ماده در تولید کود صورت می گیرد. کود سولفات پتاسیم حاوی گاز کلر نیست در نتیجه به گیاه آسیب نمی زند. معمولا ترجیح داده می شود که در گیاهانی مانند سبزیجات، میوه ها و تنباکو از این کود شیمیایی است.فاده گردد.

ریشه های پیاز کم عمق و پراکنده هستند و انشعابات زیادی دارند که در سیستم تغذیه و رساندن مواد مغذی نقش مهمی را ایفا می کنند. به دلیل قرار گرفتن ریشه های پیاز در عمق سانتی متری خاک در جذب عناصر مغذی دیگر ضعیف می باشند که منجر به کمبود عناصر غذایی می شود.

برآورد می شود که در سال ارزش بازار جهانی این ماده در حدود . میلیارد دلار در سال بوده است. و برآورد می گردد که تا سال به ارزشی در حدود میلیارد دلار دست پیدا کند. رشد این بازار در بخش میوه به سرعت در حال رشد است. به طوریکه برآورد می گردد ارزش این بخش که در سال حدود میلیون دلار بوده است. تا پایان سال به رقمی در حدود میلیون دلار برسد. این در حالی است. که تا پایان سال این بازار در این بخش شاهد رشدی . درصدی خواهد بود. از انواع پتاسیم سولفات، سولــفات پتاسیم گرانول می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در دیزین