سولفات پتاس در شهر قدس ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.


کود سولفات پتاسیم، برای گیاهان حساس به کلر و شوری مناسب است.. همچنین به عنوان یک افزودنی غذایی است.فاده می شود. فراموش نکنید که کود زیاد باعث بروز پژمردگی گیاه می شود. از دوزهای کافی تجاوز نکنید و فقط در صورت نیاز گیاه، مصرف کنید. همچنین رعایت دوز باعث می شود تا از شستشوی کود سولفات پتاسیم به داخل خاک جلوگیری شود و در نتیجه از آلودگی جلوگیری شود. پتاسیم که بخشی از ساختار سولفات پتاسیم است.، از عناصر اصلی (NPK) به شمار می رود. پتاسیم باعث تجمع ذخایر مواد مغذی در ریشه (چغندر، هویج) و میوه ها می شود. همچنین تعرق گیاه را تنظیم می کند و در برابر خشکسالی، سرما و بیماری های کریپتوگامیک (قارچها) بهتر مقاومت می کند. علاوه بر این، این عنصر طعم و ظاهر میوه را بهبود می بخشد.

این ماده سمی نیست و تماس آن با پوست یا چشم تهدیدی برای سلامتی نیست اما ورود غبار آن در چشم ممکن است. باعث تحریک چشم شود برای برطرف شدن این عارضه شستشوی چشم با آب توصیه شده است.. است.نشاق غبار این ماده باعث تحریک سیستم و مجاری تنفسی می شود که می تواند منجر به عطسه یا سرفه شود. مصرف خوراکی بیش از اندازه این ماده باعث ایجاد مشکلات گوارشی می شود.

پتاسیم با افزایش ضخامت دیواره های سلولی بیرونی، باعث افزایش مقاومت گیاه در برابر برخی بیماری ها و سبب تحریک رشد ساقه های قوی گیاه می شود. علاوه بر آن، پتاسیم کافی و مناسب برای گیاه، می تواند باعث کاهش از دست دادن رطوبت از گیاهان در حال رشد شود و بنابراین مقاومت گیاه در برابر خشکی را افزایش می دهد. پتاسیم برای تکمیل بسیاری از عملکردهای ضروری در گیاهان مانند فعال سازی واکنش های آنزیمی، ترکیب پروتئین ها، تشکیل نشاسته و قندها و تنظیم جریان آب در سلول ها و برگ ها مورد نیاز است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر قدس