سولفات پتاس در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


تحقیقات بر روی ارقام مختلف انگور نشان داده است. که مقاومت محصولاتی که با پتاسیم تقویت شده بودند نسبت به سرمازدگی بالاتر از سایرین بوده است.. علاوه بر این است.فاده از محلول کود پتاس به صورت محلول پاشی باعث افزایش میزان تحمل این گیاه در برابر سرما می شود.

این ماده سمی نیست و تماس آن با پوست یا چشم تهدیدی برای سلامتی نیست اما ورود غبار آن در چشم ممکن است. باعث تحریک چشم شود برای برطرف شدن این عارضه شستشوی چشم با آب توصیه شده است.. است.نشاق غبار این ماده باعث تحریک سیستم و مجاری تنفسی می شود که می تواند منجر به عطسه یا سرفه شود. مصرف خوراکی بیش از اندازه این ماده باعث ایجاد مشکلات گوارشی می شود.

پتاسیم با افزایش ضخامت دیواره های سلولی بیرونی، باعث افزایش مقاومت گیاه در برابر برخی بیماری ها و سبب تحریک رشد ساقه های قوی گیاه می شود. علاوه بر آن، پتاسیم کافی و مناسب برای گیاه، می تواند باعث کاهش از دست دادن رطوبت از گیاهان در حال رشد شود و بنابراین مقاومت گیاه در برابر خشکی را افزایش می دهد. پتاسیم برای تکمیل بسیاری از عملکردهای ضروری در گیاهان مانند فعال سازی واکنش های آنزیمی، ترکیب پروتئین ها، تشکیل نشاسته و قندها و تنظیم جریان آب در سلول ها و برگ ها مورد نیاز است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه