سولفات پتاس در ورامین ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تالاب بند علی خان در ۵ کیلومتری جنوب شهرستان ورامین قرار دارد. این تالاب فصلی، در فصول گرم سال به‌صورت باتلاق درمی‌آید و گاهی خشک می‌شود؛ اما در پاییز و زمستان، مملو از آب می‌شود و پرندگان مهاجر را به سوی خود جذب می‌کند. این تالاب زیستگاه و محل زمستان‌گذرانی پرندگانی همچون اردک‌های سرسبز، خوتکا، غازها، آبچلیک‌های پاسبز و پاسرخ و فیلوش است. و بیش از همه در آن چنگر یافت می‌شود. وجود نی که در محیط آب شیرین رشد می‌کند، نشان از تصفیه خود‌به‌خود آب در این تالاب دارد.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..


عمده ترین کاربرد این ماده توسط کشاورزان برای تولید محصولات کشاورزی است.. کودهای حاوی پتاسیم از جمله این کود را کود کیفیت نام می برند. این ماده برای بهبود کیفیت و افزایش رشد محصولات مختلف کشاورزی است.فاده می شود. این ماده اغلب به شکل گرانول، پودری و سنگی در کشاورزی است.فاده می شود.

پتاسیم با افزایش ضخامت دیواره های سلولی بیرونی، باعث افزایش مقاومت گیاه در برابر برخی بیماری ها و سبب تحریک رشد ساقه های قوی گیاه می شود. علاوه بر آن، پتاسیم کافی و مناسب برای گیاه، می تواند باعث کاهش از دست دادن رطوبت از گیاهان در حال رشد شود و بنابراین مقاومت گیاه در برابر خشکی را افزایش می دهد. پتاسیم برای تکمیل بسیاری از عملکردهای ضروری در گیاهان مانند فعال سازی واکنش های آنزیمی، ترکیب پروتئین ها، تشکیل نشاسته و قندها و تنظیم جریان آب در سلول ها و برگ ها مورد نیاز است..

کود های حاوی نیتروژن و پتاسیم برای رشد اولیه ضروری هستند و همچنین برای رشد اندام های هوایی و سوخ پیاز ضرورت دارند. پتاسیم برای افزایش کیفیت و کمیت سوخ ضروری بوده است.. پتاسیم برای برداشت محصولی با کیفیت اهمیت دارد. برای برداشت تن محصول با کیفیت از هر هکتار زمین زیر کشت در شرایط رطوبت کافی و بافت خاک متوسط تا سنگین میلی گرم بر کیلوگرم مورد نیاز است.. برای بافت سبک این مقدار میلی گرم بر کیلوگرم می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین